Zdrowe mięso

Kurczak i indyk są uważane za chude mięso bardziej niż wołowina, wieprzowina, kaczka lub gęś. Jeśli to możliwe, sięgnij po kurczaka lub indyka, kiedy kupujesz mięso. Białe mięso z kurczaka lub indyka jest często chudsze niż ciemniejsze mięso z kurczaka lub indyka.
Można spróbować kupić więcej kurczaka lub indyka i zaoszczędzić zamiast kupować drogie mięso na specjalne okazje lub specjalne posiłki. W ten sposób ograniczymy jedzenie mięsa, które jest zbyt tłuste lub zwiększy poziom cholesterolu w regularnych odstępach czasu.
Ryba jest również dobrą opcją dla białka, zwłaszcza jeśli próbujesz wyciąć mięso z diety. Warto rozważyć włączenie ryb do posiłków, takich jak łosoś, dorsz lub tilapia. Ryba jako główne białko w niektórych posiłkach może powodować, że posiłki są mniej tłuszczowe i mięsne.
Jeśli spożywasz przetworzone mięso, zawsze czytaj etykietę przetworzonego mięsa i poszukaj marek, które mają niższy poziom sodu i nasycony tłuszcz. Powinno być ich tylko niewiele, jeśli w ogóle, nie powinny zostać usunięte z diety obniżającej poziom lipidów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *